Apr 9, 2011

Masalah! Masalah! Masalah!


Masalah  yg de skrg satu persatu mulai berAKHIR. Aku harap lepas ni aku dapat tempuh dgn tenang bila masalah laen dtg plak. Hari ni aku de kls Ordinary Differential Equation. Lps tu, ptg tu plak de kls CAD Modeling. Lps tu...FREE la! Eh...luper, esok de ujian kecergasan lagi. Nampaknya xfree lagi la ye...

Oklah...aku sbnrnya nk citer kat korang sumer satu MASALAH ni yg aku btul sakit hati ble pikir(hbs tu xpyh la pikir...). Taknak pikir, xpuas hati plak. Semalam, lepas habis kelas, aku terus nk balik bilik. Biasanya aku pegi library, tapi rasa cam letih. So, wat keputusan xnak pegi utk hari tu. Aku pon lintas la jalan nk balik. Aku tgk ada kereta lalu. Aku xtau kereta tu nk masuk selekoh ke x sbb org lam kereta tu xbg signal. Waktu aku br nk lintas, tiba2 kereta tu masuk selekoh! Aku GERAM la waktu tu. Kalau nk masuk selekoh, bagi la signal. Aku nampak org lam kereta tu cam lecturer. Tapi bkn dr fakulti aku, aku pasti sgt dia tu seorg lecturer, tp dr fakulti laen.

Entah la apa aku nk cakap perasaan aku waktu tu. Semua rasa amarah de! Ni bkn kali pertama aku tgk kereta yg nk masuk selekoh xbagi SIGNAL. Boleh katakan tiap2 hari camtu. Kalau de yg bg signal tu, terlamapau skit sgt2. Entah kenape ngan diorang ni. Rasa dah hebat sgt ker?? Diorang ni seolah2 xpentingkan KESELAMATAN org laen. Geram btul arr.

Nanti aku de kelas. Aku nk try kira braper bnyk kereta@kenderaan yg masuk selekoh bg signal. Nampak cam leh wat statistik jer.