May 25, 2011

It's Our Destiny, Suju M...

Konsert percuma Super Junior M 28 Mei


27/04/2011 7:27pm
PUTRAJAYA — Kumpulan muzik terkenal dari Korea, Super Junior M, akan mengadakan konsert percuma pada 28 Mei ini sempena Himpunan Sejuta Belia di sini.
Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata, konsert itu bertujuan menarik lebih ramai belia menyertai sambutan yang akan berlangsung dari 27 hingga 29 Mei.
Beliau berkata demikian ketika berucap pada majlis prapelancaran tiga segmen sempena sambutan tersebut iaitu Segmen Modal Insan, Segmen world Youth Fantasy dan Clash of the Bands, di sini hari ini.
Menyentuh segmen-segmen tersebut, Ahmad Shabery berkata di bawah Segmen Modal Insan, sebanyak 26 aktiviti dirancang termasuk khutbah Jumaat khas, Karnival Angkatan Tentera Malaysia, Karnival Polis Diraja Malaysia, Pesta Buku/Majalah dan Festival Amal Islami.
"Seramai 1,500 anggota tentera dan 500 anggota polis dijangka melibatkan diri dalam segmen ini, tidak termasuk jumlah anggota yang akan bertugas di setiap lokasi acara. — Bernama
Dipetik dari Kosmo! Online.

Sedihnyer xdapat pegi tgk konser Suju M nanti...hanya tinggal beberapa hari jer lagi. Aku xdpt pegi coz kna bg komitmen kat FAST MINDS II sekarang ni. Hujung minggu ni jadual aku mmg full ngn gerak kerja unit aku. Aku di bawah Unit Teknikal dan Siaraya. So, mmg perlukan bnyk masa utk deal barang2 n peralatan ngn pihak atasan. Kalo ikutkan mmg aku nk sangat tgk konsert Suju M tu 6t. Adoss...6paknya aku trpaksala follow melaui internet jer. Kpd ELF yg dapat pegi tu, BEST ar korang. Jelez aku.

4 comments :

Ami Manaf said...

same.. x dpt pergi jugak... :(

♥ FuzyZeera ♥ said...

jgn jeles...aku myb g.hehe..nt aku amik gmbr kt mu okey..

Ichi Fighting said...

xaci~~~aku nk g gop~~~

eclipsesweet said...

laaa.. suju nak mari mlysia ke?? x tau laa plak.. hehe.. em.. bestnya..