May 30, 2011

Suju M, korang memang TERBAIK!!!


Akhirnya Suju M dah completekan show kat Putrajaya malam 28hb lepas(tapi Donghae ngan Siwon xde). Waaa...ape2 pon Best giler kalo bleh pegi. Nak sangat aku pegi! Tapi at least aku dapat dengar opening show diorang. Haha...time tu aku call kakak aku(kakak aku pegi kat sana!!!) Dapat la aku dengar lagu Perfection. Tak terkata aku time tu. Rasa cam nak menjerit2 n menari jer. Walaupon show tu agak lewat, tapi berbaloi gak ar fans diorang yg tunggu dari petang(mungkin ada yg dari pagi pagi).

Tapi sekarang ni tengah rancak cerita kes artis Malaysia kita yg xpuas hati ngn Suju M ni. Pasal toilet la...ntah pape...korang bley refer blog ni kalo nak tahu.

Rasanya ape komen korang lepas tau pasal kes ni? Sakit hati? Ntahla...aku xnak komen banyak2...xnak wat publisiti murahan...Ape2 pon, Suju M TERBAIK!!!

2 comments :

Sayang Amirah said...

tau x pe... tak guna betul artis tersebut.. tah pape betol

YANG PASTINYA SUJU M TERBAIK!!!

tapi donghae x d.. huwa..tapi x pe eunhyuk ada huarghhh!!!

Forever elfssss :D

yun said...

tak nak..nak FT ISLAND...boleh tak...

>>>> sesat..