Jun 26, 2011

Kau, Kawan, Sahabat & Teman - UNIC

Dah nak dekat exam ni ingat pulak kawan2 baik aku yg lama xjumpa...entah kenapa tiap2 kali nk study especially petang2, diorang ni bermain2 kat fikiran aku...mgkin rindu nk jmpa diorang kot. Time kat matrik dulu mmg kalau dekat2 exam aku akan sembang2 ngn diorang, at least dapat hilangkan rasa gugup nk jawab exam...Muse, Izzy dan Afif mmg kawan baik aku kat matrik dulu...hmmm...kan best kalau dapat jumpa diorang lagi...masing2 blajar jauh2 sekarang...rumah pun jauh...xpelah, suatu hari nanti pasti akan jumpa jugak.

Sekarang ni aku tengah layan lagu UNIC - Kau, Kawan, Sahabat & Teman...memang buat aku lagi rindu kat diorang.


Ketika mula bertemu
Terasa bagai telah lama bersua
Kau sambut hulur tanganku
Bertegur sapa penuh mesra

Masa terus berlalu
Dan kita tetap seiringan berjalan
Menempuh onak liku
Lalui semua suka dan duka bersama

Biarlah apapun rahsia
Dan kelemahanmu tetap engkau temanku

Riangnya saat kita ketawa
Asyik senda dan bercerita
Walau sesekali pandangan kita berbeza
Andainya tetap serupa

Adakalanya kita juga saling terluka
Namun di akhirnya kita tetap bersama

Dan kini dipisahkan dua benua
Saling mengejar cita
Tak pernah kulupakan
Detik yang indah bersamamu temanku

Huuuu....aaaaa.....

(ulang dari mula)

Kupasti suatu masa
Engkau dan aku kan bertemu semula
Kembali menjalinkan detik nan indah
Untuk kenangan bersama

2 comments :

K O R I E said...

sma ah kita.. tringt dkt kwn2 lma!
tmbh lg bila dgr lgu neh.. adoii.

Rawkzell said...

nice song :)