Jun 4, 2011

Pasni bley la REHAT secukupnya...

Syukur...berakhir sudah HSK(Hari Suai Kenal). Fuhh...mmg lega rsnya skrg ni. Setelah lebih kurang 3 minggu memerah keringat, akhirnya tiba masanya utk berehat sementara menunggu kedatangan MINDS 2011(Minggu Induksi Siswa). Walaupon rehat xlama, tp at least dapat hilangkan penat lelah ni.

But i'm still at UMP. Jelez tgk faci2 laen bley balik umah. But i'm here need to study. Final exam da dekat...xsampai sebulan pon lagi. Kali ni mmg kena betul2 wat yg terbaik! Nak baiki pointer sem lepas yg cam xcukup makan...

Berbalik kpd HSK, sepanjang program ni, aku bleh nampak banyak perkara yg berubah, bukan diri aku saja, tapi faci2 yg laen jgk. Lam banyak2 faci yg ada, 2 ong faci ni yg aku paling RESPECT. Salah sorang, Faisal, ketua Unit Disiplin dan Ibadah. Knapa aku pilih dia ek? Coz i like cara dia memimpin. Cara dia nasihatkan org tu mmg terbaik. Dia mmg xpaksa org, tapi lebih kpd menyeru org tu wat baik. Faci yang kedua ni plak, Na'em, merupakan ketua faci Gambang. Aku paling respect dia sbb aku suka cara dia conduct sesuatu program cam HSK ni. Aku xtahu knape tiap2 kali de masalah, dia ni ader jer jalan penyelesaian yg efektif. Tak perlu nk pikir yg kompleks2. So, korang mmg TERBAIK!

MINDS 2011 akan berlangsung awal bulan 9 nanti. Masa yg ada ni faci2 perlu mantapkan diri masing2. IF U CAN'T BE A PERFECT ONE, BUT TRY TO BE THE BEST!

2 comments :

eclipsesweet said...

assalammualaikum ichi... ^_^

em... just nak cakap : "semoga berjaya untuk final exam.. buat yg terbaik.. aja-aja fighting... "

=,=

Ichi Fighting said...

timer kaseh banyak2~~~