Feb 12, 2012

Mulakan Harimu Penuh Semangat! Hahaha!

Baru je tadi lps abes makan nasik rock mak cik cafe. Nasib baik xramai org, bleh la aku bli cepat sket. Bygkan dari ptg semalam xmakan nasik. Xke lapar dibuatnya. Pagi tadi bangun lewat, pastu nasik pulak abes. Lauk je yg banyak. 2 kali ulang-alik cafe. Nasik abes lagi. Last2 pegi koop bli roti High 5 tujuh posen n makan lam bilik sambil tgk running man kat kshownow.


Kelas start ari isnin tapi aku datang sini lagi awal, hari khamis. Bukannya tiket bas abes tp takut ramai org 6t. Kang xpasal2 berebut2 naik bas ke u ni. So, dari hari khamis petang aku duk on9 je. Xpon tgk citer. Tu je keje yg bleh buat. Boring tu xpyh cakap la. Kadang2 bukak fb, pastu bosan tgk pulak citer yg bru download.

Skang ni aku tgh mania ngn citer korea dream high 2. Tp jujurnya dream high 1 pon aku xtgk lagi. Best jgk dream high 2 yg aku tgk. Stakat ni baru ep 4. Xsbr nk tgk ep strsnya pulak. Bestnye sbb watak2 utamanya mostly artis kpop. Tapi yg menarik lam ep 2, kalo xsilap Kwang Min, member Boyfriend muncul tibe2 lam satu part. Aku pon xtau btul ke x. Tapi aku rasa mcm btul je. Mgkn watak cameo.

Agak2nya btul ke?

Sem ni aku nk jimat duit. Byk brg nk bli. Tapi xblh bgtau. Ni rahsia. So igt nk spend just 5 ringgit je sehari n kalo darab sebulan kira2 150 ringgit je yg akn aku blnja utk makan minum. Dapatla kumpul duit. Harap2 brjaya la.

Kejap je masa brlalu. Macam baru tadi aku sampai kat sini. Esok da start sem 4. Kene bgn pagi2 lagi. Malam ni kene la tido awal. Esk aku kalo boleh nk semuanya sempurna.

Ni la satu2nya nasik yg paling murah.

5 comments :

K O R I E said...

salam,
lma jugak x singgah sini
yealah, dia tu yg xupdate blog kan?!

tgh layan dream high 2 jugak
tgh tggu ep.5
btw, dream high 1 lagi best tau
rugi xtgok. ;)

bguslah klu pandai berjimat ;)
beli barang ikut keperluan jea jgn ikut kehendak k

Ichi Fighting said...

@K O R I E
hahaha...mmg lame xupdate. smpai berkarat dah blog ni.

xpe2. 6t ade mase tgk pulak dream high 1.

jimat! jimat! jimat! jom berjimat!

shafiqah said...

he3...sedap pa nasi tu..??? nk boleh??

Ichi Fighting said...

@shafiqah ahacks
boleh je~~tidak dijual di mana2 kedai laen tau~~~:)

teha said...

okey laa tu.. ade aym lagik !