Jul 28, 2012

Ikan pari bakar bazar Ramadhan Pekan, Pahang.

Semalam pegi Pekan beli tiket bas nak balik rumah raya ni. Nasib baik ada sebab hari tu dengar yang banyak tiket dah habis. Lega bila dapat beli tiket. Lepas tu singgah bazar Ramadhan. Memang kat sini banyak pilihan makanan. Ada yang panas, ada yang sejuk, ada yang berkuah dan ada yang kering.

Yang menarik perhatian aku ikan pari bakar. Tapi aku panggil ikan tuko. Menyelerakan betul tengok ikan tu. Kalau makan panas-panas ni comfirm best.

Memang sedap ikan bakar ni. Lain kali kalau ada masa ingat nak beli lagi. Tak pun balik rumah nanti nak try usha-usha bazar Ramadhan kat sana.

2 comments :

K O R I E said...

teringin pulak nak makan ikan pari bakar.
berselera ah berbuka hari ni;)

❤ Si Budak Vanilla ❤ said...

urm. .nmpk sdp. .haha. . :)