Jul 3, 2012

Ma, engkaulah ratu hatiku(ini bukan iklan susu ye).




Korang peminat Maher Zain? Tentu korang dah dengar lagu ni kan? Actually, agak lewat aku bagitau pasal ni. Tak cukup masa la katakan. Kadang-kadang tu ada masa tapi lupa. Maklumlah, manusia biasa. Tak lepas daripada buat kesilapan kan?

Aku taklah minat sangat Maher Zain ni? Ape kelas mamat kepala botak ni kan? Taklah, gurau je. Dah lama kenal. Time tu kalau tak silap masa mula-mula aku masuk u. Rasanya pertengahan tahun 2010 kot. Ingat lagi time tu, mana-mana pergi ada je lagu Maher Zain. Time tu lagu feymes Insyaalah.

Aku start minat lagu Maher Zain ni baru je. Awal bulan Jun lepas. Time tu tengah study week. Nak lepas diri dari tension study, dengar la lagu-lagu nasyid. Kpop time tu dah tak leh pakai. Nanti addicted tak pasal-pasal tak study langsung. Tup-tup jumpa la lagu Number One For Me. Lagu ni ditujukan khas untuk para ibu. Layan je lah lagu ni. Best jugak melodi. Bila baca lirik rasa sebak pun ada. Ingat pulak Ma aku kat rumah.

Hari ni lepas balik kelas, malas nak tidor. Online kejap. Explore Youtube, jumpa la lagu Number One For Me versi Bahasa Malaysia. Bagus betul. Rajin translate lagu ni. Apa-apa pun, harap korang enjoy lagu-lagu ni.

No comments :