Aug 11, 2012

Blog aku redirect ke website lain bila guna Chrome. Header blog Korie ada masalah.


Dah berminggu-minggu blog aku ni redirect ke searchremagnified.com. Problem ni just berlaku bila aku guna browser Chrome. Aku ingatkan laptop aku yang problem. Tapi kawan aku cakap bila dia bukak blog aku guna pc dia, masalah sama berlaku. Aku search la kat internet masalah ni. Ada yang cakap bila website redirect ke searchremagnified.com, ada virus lam laptop atau pc korang. Trojan. Tu yang aku takut. Sebab diorang cakap searchremagnified.com bleh spy laptop atau pc korang.

Tapi tadi baru aku perasan. Ada yang cakap ni masalah dalam gadget blog. So aku bukak la gadget blog aku. Link banner blog Korie (http://pinkexia.blogspot.com) ada masalah. Bila klik banner ni lam Mozilla keluar macam ni:


Bila bukak guna Chrome jadik macam ni:


Nak tak nak aku terpaksa delete banner blog Korie dalam gadget aku. Sorry ye Korie. Kalau Korie ada baca post ni, harap amik langkah penyelesaian secepat mungkin. Mungkin jugak lebih baik buang header dan banner tu.

3 comments :

K O R I E said...

erm, baru perasan ;l
thank ichi.
xda masa nak edit blog skang ni
busy sgt dah.

btw, thank sbb buat entri 'alert' ini

dah nak raya ni.ichi dah beli baju raya?
;)

Aten said...

ptt le bukak blog ichi xleh pn...good3..

Ichi Fighting said...

@K O R I E
dah beli dah..baju melayu je buat sendiri:)